måndag 31 augusti 2009

behövde skriva av mig ..

allt känns så trasigt just nu,, jag känner mig helt jävla förstörd, och jag orkar inte må såhär.. det är verkligen as jobbigt att känna sig såhär, precis som att man inte räcker till eller att man inte känner sig behövd längre, man duger ett tag sen så kommer det nån bättre, nån som är mer "perfekt" , så har det nästan alltid varit för mig.. egentligen så har jag aldrig haft nån riktig bästis, nån man verkligen gör allt med, nån man berättar allt för.. , jag har många vänner , men mest ytliga, och bara några få personer som man alltid kan prata med, men ingen som jämt har funnits där för mig. folk säger att dom verkligen alltid kommer finnas hos mig, men det är bara nått dom säger för att man ska må bättre för stunden, visst, jag brukar alltid vara hur glad som helst, men ändå innerst inne så mår jag inte bra, men aldrig så är allt helt perfekt, som familjen , vänner , kärleken och allt därimellan, utan alltid så är det nått som inte är bra. just nu är det bara lite som är bra, fast det är bara " helt okej " . saknar också att ha nån man alltid kan prata med, nån som säger "allting kommer att lösa sig" , nån man kan krama och kyssa & bara må hur bra som helst, och när man är så glad så man nästan exploderar, när man bara går omkring och ler bara för att man helt enkelt mår bra, så vill jag ha det just nu.

1 kommentar:

  1. håller med dig om vissa grejer där, att det alltid ska vara nåt som saknas :s aja, finns här iaf <3<3

    SvaraRadera